Jäsenkirjeen 3/2014 sisältö
1. Round table-tapahtuma: Miten luomme käyttäjälähtöisiä palveluinnovaatioita ja kenelle niitä myydään?
2. Service Design Breakfast-tapahtumasarja käynnistyy ja jatkuu koko syksyn
3. Asiakasarvon ja palvelukokemuksen mittaaminen – Tule mukaan uuteen teemaryhmään
4. Kohti Northern Service Day 2015 tapahtumaa!
5. Onko sinulla ideoita tapahtumaksi? Taloudellista tukea saatavilla alueellisiin tapahtumiin
6. Eurooppalaiset palvelututkijat koolla RESER-konferenssissa Finlandia-talolla syyskuussa
7. RESER:n Doctoral Colloquium kokosi väitöskirjaa valmistelevat Suomeen
8. Segmentoinnin murros, missä mennään nyt? Round table Roviolla
9. Muistathan ilmoittaa uudet palveluaiheiset julkaisusi
10. Onko palvelusi jämähtänyt väärään asentoon tuotteistamisen seurauksena?
11. Call for Papers: 6th International Seminar on Service Modularity

Jäsenkirje on luettavissa kokonaisuudessaan täältä. Aiemmin julkaistuja jäsenkirjeitä pääset selaamaan arkistosta.

Pin It on Pinterest