Jäsenkirjeen 1/2016 sisältö

  1. Pysy ajan hermolla: Palvelukokemuksia yhdessä luoden
  2. Northern Service Day NSD2016 Oulussa kokosi digitreeneihin yli 150 osallistujaa
  3. Global Service Jam: Veden molskahdus
  4. Persoonaprofiileja ja luovaa innovointia segmentointiteemaryhmässä
  5. Vuorovaikutusjohtaminen: Dynaamiset kyvykkyydet, Digitalisaatio ja Tuottavuusloikat
  6. Asiakasarvon ja palvelukokemuksen mittaamisen –teemaryhmä
  7. Digitalisaatio-teemaryhmä
  8. FSA:n uusi puheenjohtaja ja hallitus
  9. Vuosikokouksessa kehitettiin toimintaa jäsenlähtöisesti
  10. Seuraavat tapahtumat 2016
  11. FSA:n jäsenmaksu 2016

Jäsenkirje on luettavissa kokonaisuudessaan täältä. Aiemmin julkaistuja jäsenkirjeitä pääset selaamaan arkistosta.

Pin It on Pinterest